Masz 30 dni na zwrot zamówienia (odstąpienie od umowy zawartej na odległość). Czas liczony jest od daty otrzymania przez Ciebie ostatniej rzeczy będącej przedmiotem zamówienia. Zwrotu pieniędzy, zgodnie z obowiązującym prawem, dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania przez nas odesłanych produktów. Jednakże zazwyczaj ten proces jest szybszy. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.
Jak zwrócić zamówienie? To bardzo proste! Masz kilka opcji do wyboru:
1. DARMOWY ZWROT W PACZKOMACIE
Dokonasz go w kliku prostych krokach korzystając ze strony www.szybkiezwroty.pl. Wszelkie informacje dotyczące procedury znajdziesz właśnie na tej stronie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu do paczki formularza zwrotu. Znacznie przyśpieszy to proces zwrotu pieniędzy.
2. DARMOWY ZWROT W SKLEPIE STACJONARNYM
Bez względu na wartość Twojego zamówienia, metodę dostawy oraz to, czy składałeś zamówienie po zalogowaniu, czy bez rejestracji, możesz ZA DARMO dokonać zwrotu w naszej głównej siedzibie (Olsztyn, ul. Barcza 48/2L). Przekaż pracownikowi sklepu towar, wypełniony formularz zwrotu oraz paragon lub inny dowód zakupu.
3. ZWROT NA WŁASNY KOSZT
Jeśli nie chcesz korzystać z opcji darmowego zwrotu, prosimy o odesłanie zamówienia na własny koszt. W takim przypadku niezbędne będzie wypełnienie formularza zwrotu (jeśli z jakichś powodów nie chcesz lub nie możesz wysłać oświadczenia na przygotowanym przez nas formularzu, możesz to zrobić na piśmie przygotowanym we własnym zakresie), włożenie formularza, a także dowodu zakupu do paczki. Zwroty prosimy kierować na adres:
Adres do wysyłki:
Rarity
ul. Barcza 48/2L
10-685 Olsztyn
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
shop@rarity.pl
tel. +48 504223774
poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00