Brow Soap- mydełko do brwi 20g
- Wyprzedaż!
- -34,95 zł
Konkurencja w branży beauty jest w dzisiejszych czasach ogromna. W 2022 roku w Polsce było zarejestrowanych około 30 tys. salonów kosmetycznych. To oznacza, że nawet w mniejszych miastach na terenie kraju można wybrać jedną spośród wielu stylistek. Jak w takim razie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientek? Wbrew pozorom ważna jest rutyna, sposób obsługi klienta i wypracowane procedury wykonywania zabiegów.
Po przyjęciu klientki do swojego salonu rozpoczyna się procedura zabiegowa. Co to takiego? To zbiór mikromechanizmów, które powinny być powtarzalne. Dotyczy to każdego stylisty pracującego w salonie kosmetycznym.
Dla przykładu: Jak przyklejasz sztuczne rzęsy, to możesz powiedzieć swojej klientce drobny komplement. Taką czynność warto powtarzać przy każdej kolejnej wizycie. W przeciwnym razie klientka może poczuć się niedopieszczona. To samo tyczy się proponowania kawy lub herbaty po wejściu klientki do salonu.
Wypracowanie pozytywnych nawyków umożliwia nawiązanie relacji (więzi) pomiędzy stylistką a klientką. Dzięki temu szanse na umówienie kolejnej wizyty są znacznie większe. Dodatkowo zadowolona osoba prawdopodobnie podzieli się radością, np. z koleżankami. Poczta pantoflowa to szansa na wypromowanie swojego salonu w najbliższej okolicy.
Można powiedzieć, że rutyna zabiegowa to podstawa. Dotyczy to zarówno stylizacji rzęs, jak i brwi. Istotne czynniki, które mogą realnie wpływać na zadowolenie klientki to:
Ważne jest to, aby wszelkie czynności były powtarzalne. To szansa na zbudowanie trwałej i zdrowej relacji z klientkami.
Pamiętaj! O wszelkich odstępstwach od standardowej procedury zabiegowej warto poinformować swoją klientkę. To samo tyczy się zmian w obsłudze tuż po wejściu do salonu kosmetycznego. Dzięki temu dana osoba wie, że sytuacja jest wyjątkowa i prawdopodobnie nie będzie się powtarzać.
Kompleksowy zabieg Brow Spa Rarity to dobry przykład tego, jak powinna wyglądać procedura zabiegowa. To nie tylko koloryzacja brwi, ale także: regulacja, stylizacja, masaż, peeling oraz zastosowanie maski hydrożelowej.
Najważniejsze jest to, aby zabieg stylizacji brwi był każdorazowo przeprowadzany krok po kroku z użyciem profesjonalnych preparatów do brwi, np. mydełko, wosk do brwi i farba. Procedura zabiegowa powinna być identyczna u każdego stylisty w obrębie jednego salonu: dotyczy to głównie ruchów wykonywanych podczas masażu.
Klientka podczas wizyty w salonie stylizacji rzęs i brwi powinna czuć się luksusowo. To chwila relaksu dla każdej kobiety. Wystarczy zadbać o zdrowe nawyki obsługi klienta, wypracować jasne procedury zabiegowe i trzymać się z góry ustalonych zasad. To zwiększa szanse na przyciągnięcie uwagi nowych klientek oraz zwiększenie zadowolenia tych dotychczasowych.