Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 21 dni na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu/reklamacji w kilku, prostych krokach?
- Masz 21 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Numer zamówienia znajduję się w wiadomości E-mail z potwierdzeniem zamówienia.
- Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu/reklamacji z linku poniżej. https://zwroty.responso.com/5d83c5354a54ffc77dc15f5d44be38f7
- W ciągu 7 dni od poinformowania nas o zwrocie lub reklamacji, odeślij niechciane produkty. Możesz do nas odesłać za pośrednictwem strony https://szybkiezwroty.pl/pl . W tym wypadku pokryjemy koszty przesyłki.
- Lub odesłać produkty na swój koszt na adres: Rarity sp. z o.o., ul. Franciszka Barcza 48/2L, 10-685 Olsztyn. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
- Oddamy Ci pieniądze lub wymienimy produkty na nowe w ciągu 7 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
- Treści cyfrowe oraz produkty szybko psujące nie podlegają zwrotowi.
- Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
- Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów lub reklamacji? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: shop@rarity.pl - z pewnością Ci pomożemy