Jak pozyskać klientki do salonu stylizacji rzęs? 3 skuteczne sposoby

Rozwój własnego salonu stylizacji rzęs to spore wyzwanie. Musisz przede wszystkim inwestować we własny rozwój np. poprzez szkolenia, a także dbać o skuteczny marketing. Postanowiłaś założyć własny salon, ale czujesz, że brakuje Ci stałych klientek? Poznaj 3 sprawdzone sposoby na pozyskiwanie klientek i zacznij utrzymywać stabilność finansową jako stylistka rzęs. Przejrzyj nasz poradnik i skorzystaj ze sprawdzonych porad, które pomogą Ci rozwinąć skrzydła w tej branży.

Wizerunek salonu stylizacji rzęs i stylistki, a skuteczność pozyskiwania klientek

Jeśli chcesz mieć salon pełen klientek i nie martwić się o stabilne dochody, musisz na początek zainwestować we własny rozwój, budowę pozytywnego wizerunku stylistki rzęs, a także działania marketingowe. To trzy filary skutecznego pozyskiwania klientek zainteresowanych stylizacjami sztucznych rzęs.

Zobacz też nasz poradnik, jak rozwinąć gabinet stylizacji rzęs. To przydatna wiedza, która pozwoli Ci długofalowo prowadzić swój salon bez ryzyka zmniejszonego zainteresowania proponowanymi usługami kosmetycznymi.

W rzeczywistości wizerunek samej stylistki oraz salonu stylizacji rzęs ma ogromne znaczenie w kwestii skuteczności pozyskiwania nowych klientek. Im lepsza rozpoznawalność stylistki, tym większa szansa na zdobycie serc klientek zainteresowanych stylizacją sztucznych rzęs.

Pozyskiwanie klientek do salonu stylizacji rzęs – 3 praktyczne porady dla stylistek

Jako stylistka powinnaś wiedzieć, w jaki sposób efektywnie pozyskiwać nowe klientki, aby nie martwić się o pełen kalendarz każdego miesiąca. Na początek dowiedz się, gdzie możesz szukać klientek na swoje usługi. Kiedy już ustalisz miejsca, grupy odbiorców i dostępne metody promocji, możesz zacząć zdecydowane działania reklamowe.

Na początek zacznij od naszego poradnika wideo, który znajdziesz pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=s2tCy5p0amo. To przydatna baza informacji, która jest Ci potrzebna, jeśli dopiero zaczynasz przygodę ze stylizacjami rzęs we własnym salonie.

Nasze trzy wskazówki, z którymi zalecamy się zapoznać (i najlepiej zastosować) to:

  1. Buduj pozytywny wizerunek dla siebie i salonu – bądź aktywna w mediach społecznościowych, udzielaj się na targach branżowych, edukuj klientki w zakresie pielęgnacji sztucznych rzęs. To działania, które pozwolą Ci umocnić swoją markę w branży i przełożą się na szybsze pozyskiwanie stałych klientek.
  2. Wykorzystaj kampanie reklamowe – działania w ramach płatnych kampanii w social mediach np. na Facebooku, Instagramie, a także w Google Ads to dobry sposób, aby zainteresować potencjalne klientki swoimi usługami stylizacji rzęs. Poświęć odpowiednio dużo czasu na przygotowywanie kreacji promocyjnych, które przyciągną uwagę kobiet zainteresowanych sztucznymi rzęsami.
  3. Stosuj przejrzystą politykę cenową – nikt nie powiedział, że stylizacje sztucznych rzęs muszą być tanie. Są pewne grupy klientek, które zwracają na to uwagę, ale pamiętaj… w naszej branży liczy się jakość, a nie ilość i odcinanie kuponów za zbyt wygórowane ceny.

W kwestii edukowania potencjalnych klientek powinnaś spróbować przekazywać wiedzę na temat tego, jak często uzupełniać sztuczne rzęsy. Dzięki temu żadna z Twoich klientek nie będzie mieć wrażenia, że próbujesz je naciągać na częstsze stylizacje.

Przeczytaj też nasz poradnik: TOP 5 błędów w stylizacji rzęs – jakich powinna unikać każda stylistka?

Planowanie rozwoju w branży a pozyskiwanie klientek na stylizacje rzęs – dlaczego to ma sens?

To prawdopodobnie jeden z najważniejszych aspektów, który rzutuje na to, jak skutecznie będziesz pozyskiwać (i utrzymywać) klientki w przyszłości. Kiedy zależy Ci na tym, aby Twój kalendarz na stylizacje rzęs pękał w szwach… INWESTUJ W TRENINGI I SZKOLENIA. Ciągłe pozyskiwanie nowych informacji o stylizacji rzęs oraz doskonalenie swoich umiejętności przełoży się realnie na czas, w jakim osiągniesz sukces.

Jeśli interesują Cię kompleksowe szkolenia, które podniosą jakość świadczonych usług stylizacji sztucznych rzęs, usprawnią Twoją prace i pomogą w pozyskiwaniu klientek, koniecznie zajrzyj na stronę: https://szkoleniaonline.rarity.pl/.

Pamiętaj też o tym, aby zbierać zdjęcia wykonanych stylizacji do swojego portfolio. Możesz pokazywać je m.in. w mediach społecznościowych. Realnie wykonane prace, a także pokazywanie drogi swojego rozwoju swoim potencjalnym klientkom zwiększa szanse na to, że kobiety będą decydować się właśnie na Twoje usługi.